vineri, 9 noiembrie 2012

Primul dans...

Azi citeam pe facebook un post al unui grup, nu mai stiu care. Ne intreba pe noi mamicile care-i prima melodie pe care a dansat copilul nostru. Am facut putin brainstorming, mi-am intrebat jumatatea si am ajuns sa ne aducem aminte.... Leonard Cohen - Darkness... Ce pitic sensibil am :)



Mai am ceva de povestit, ca apoi uit. Am facut acum mai bine de o saptamana un bostan pt Halloween. Adica l-am scobit si i-am facut o gura, nas, ochi... Incantare maxima pe Tudor atunci cateva zile, mai ales cand il vedea luminand in gradina. Azi... dupa atatea zile, constatam ca bostanul a inghetat, s-a stricat si a inceput sa se macine pe masa din gradina. Vorbeam cu sotul ca trebuie aruncat. Dar T e de alta parere. el pare ca s-a atasat de primul lui bostan de Halloween ca a dat putin in plas, de nu mai reuseam sa-l impac. Deci sensibil, cum spuneam! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu